67
0
0
Newsec søker Eiendomsforvalter - Teknisk
15
0
Vårt kontor i Oslo er et tverrfaglig kompetansesenter for forvalting og utvikling av næringseiendom i vår region.
Vi søker nå etter en medarbeider med teknisk bakgrunn og erfaring som vil være med på utviklingen videre.
Eiendomsforvalteren vil få følgende ansvar/ oppgaver:
• Teknisk og bygningsmessig tilstand på eiendommer i porteføljen
• Overordnet ansvar for at teknisk drift fungerer optimalt
• Administrasjon og innkjøp av fellestjenester/leveranser i porteføljen
• Utarbeide tekniske tilstandsrapporter
• Budsjettere felleskostnader og vedlikeholdskostnader
• Økonomisk styring og ansvar for felleskostnader
• Påse at alle tekniske lovkrav ivaretas i porteføljen
• Administrere vedlikeholdsprosjekter
• Direkte dialog og rapportering av teknisk forhold til Oppdragsgiver
• Energi og miljø oppfølging i porteføljen
• Deltakelse/gjennomføre leietakermøter
Aktuelle tilleggsoppgaver:
• Prosjektledelse/ byggherreombud ombyggingsprosjekter
• Teknisk bistand ved utleie av ledige lokaler
• Generell teknisk rådgivning
• Bistand i gjennomføring av teknisk due diligence ved kjøp av eiendom
• Delta i styremøter
KOMPETANSE
Vi ser etter en serviceinnstilt medarbeider, som trolig har følgende kvalifikasjoner:
• Ingeniørutdannelse innen bygg, vvs, elektro eller tilsvarende
• Erfaring fra drift/ forvaltning av næringseiendom og/ eller erfaring innen ledelse av byggeprosjekter
• Økonomisk forståelse
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
• Positiv, strukturert og effektiv
Erfaring kan kompensere for formell faglig kompetanse og opplæring vil bli gitt.
Søk på stillingen: https://express.candarine.com/campaign/url/forward/57f8ff5b36d9
Vi søker nå etter en medarbeider med teknisk bakgrunn og erfaring som vil være med på utviklingen videre.
Eiendomsforvalteren vil få følgende ansvar/ oppgaver:
• Teknisk og bygningsmessig tilstand på eiendommer i porteføljen
• Overordnet ansvar for at teknisk drift fungerer optimalt
• Administrasjon og innkjøp av fellestjenester/leveranser i porteføljen
• Utarbeide tekniske tilstandsrapporter
• Budsjettere felleskostnader og vedlikeholdskostnader
• Økonomisk styring og ansvar for felleskostnader
• Påse at alle tekniske lovkrav ivaretas i porteføljen
• Administrere vedlikeholdsprosjekter
• Direkte dialog og rapportering av teknisk forhold til Oppdragsgiver
• Energi og miljø oppfølging i porteføljen
• Deltakelse/gjennomføre leietakermøter
Aktuelle tilleggsoppgaver:
• Prosjektledelse/ byggherreombud ombyggingsprosjekter
• Teknisk bistand ved utleie av ledige lokaler
• Generell teknisk rådgivning
• Bistand i gjennomføring av teknisk due diligence ved kjøp av eiendom
• Delta i styremøter
KOMPETANSE
Vi ser etter en serviceinnstilt medarbeider, som trolig har følgende kvalifikasjoner:
• Ingeniørutdannelse innen bygg, vvs, elektro eller tilsvarende
• Erfaring fra drift/ forvaltning av næringseiendom og/ eller erfaring innen ledelse av byggeprosjekter
• Økonomisk forståelse
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
• Positiv, strukturert og effektiv
Erfaring kan kompensere for formell faglig kompetanse og opplæring vil bli gitt.
Søk på stillingen: https://express.candarine.com/campaign/url/forward/57f8ff5b36d9