127
1
0
Vurderer å la denne gå til inkasso
3,595
0
Jeg har mottatt et varsel i min epostkasse:
Eika Kredittbank AS har sendt deg en eFaktura med forfall 05.09.2022 på kr 0,00.
Dette er nytt skyldig beløp slik at du til enhver tid skal kunne ha oversikt og kontroll over hvor mye du har brukt kredittkortet.
Det er selvsagt fullt mulig å fordele betalingen over tid. Du kan selv velge hvilket beløp du betaler utover minstebeløpet som er 3,5 % av nytt skyldig beløp. Minimum å betale finner du ved å åpne din eFaktura.
Vi anbefaler at du alltid åpner din eFaktura i mobil- eller nettbanken og sjekker transaksjoner du er blitt belastet for.
Har du spørsmål knyttet til innholdet i fakturaen, kan du kontakte Eika Kundesenter på telefon (+47) 915 03 850 eller e-post kundesenter@eika.no.
Endring av e-postadresse utføres i nettbanken, der du også finner informasjon om eFaktura.
MERK: Svar til avsenderadressen i denne e-posten blir ikke behandlet.
Det er svært fristende å helt bevisst unnlate å betale denne. Holde den tilbake. La den gå til inkasso. Jeg tror jeg skal klare å stå med rak rygg hvis jeg kommer opp i en situasjon der dette misligholdet blir brukt mot meg.
Jeg fikk en tilsvarende melding i mai, men da var gjeldsbeløpet kr 0,01. Jeg skrev til kundesenteret med spørsmål om hva jeg skulle foreta meg for å benytte tilbudet om å fordele betalingen over tid. De hevdet at de ville stryke gjelden min, men jeg fikk likevel ny purring. Da valgte jeg å betale.
Denne gangen tror jeg at jeg vil kjøre linja helt ut. Kanskje jeg må betale et inkasso-salær, men i så fall skal jeg også spandere på meg å få satt kravet i glass og ramme og henge det opp på veggen så alle skal kunne se mine økonomiske synder.
Eika Kredittbank AS har sendt deg en eFaktura med forfall 05.09.2022 på kr 0,00.
Dette er nytt skyldig beløp slik at du til enhver tid skal kunne ha oversikt og kontroll over hvor mye du har brukt kredittkortet.
Det er selvsagt fullt mulig å fordele betalingen over tid. Du kan selv velge hvilket beløp du betaler utover minstebeløpet som er 3,5 % av nytt skyldig beløp. Minimum å betale finner du ved å åpne din eFaktura.
Vi anbefaler at du alltid åpner din eFaktura i mobil- eller nettbanken og sjekker transaksjoner du er blitt belastet for.
Har du spørsmål knyttet til innholdet i fakturaen, kan du kontakte Eika Kundesenter på telefon (+47) 915 03 850 eller e-post kundesenter@eika.no.
Endring av e-postadresse utføres i nettbanken, der du også finner informasjon om eFaktura.
MERK: Svar til avsenderadressen i denne e-posten blir ikke behandlet.
Det er svært fristende å helt bevisst unnlate å betale denne. Holde den tilbake. La den gå til inkasso. Jeg tror jeg skal klare å stå med rak rygg hvis jeg kommer opp i en situasjon der dette misligholdet blir brukt mot meg.
Jeg fikk en tilsvarende melding i mai, men da var gjeldsbeløpet kr 0,01. Jeg skrev til kundesenteret med spørsmål om hva jeg skulle foreta meg for å benytte tilbudet om å fordele betalingen over tid. De hevdet at de ville stryke gjelden min, men jeg fikk likevel ny purring. Da valgte jeg å betale.
Denne gangen tror jeg at jeg vil kjøre linja helt ut. Kanskje jeg må betale et inkasso-salær, men i så fall skal jeg også spandere på meg å få satt kravet i glass og ramme og henge det opp på veggen så alle skal kunne se mine økonomiske synder.
Jeg pleier ikke å godkjenne disse bare sletter dem. Santander gjør ikke noe så lenge saldo er 0.