6,610
28
2
Flexit service?
3,674
Hordaland
0
Rykter skal ha det til at slike sentralstøvsugere trenger service!? Er dette riktig, stopper støvsugeren å virke etter ett forhåndsdefinert antall timer? Kan man isåfall skifte filter eller hva det er selv og nullstille timer?
Har ikke installert min enda så har ikke erfaring selv. Servicemann på en sentralstøvsuger høres iallefall drøyt ut så jeg tror ikke noe på det men tenkte andre kanskje vet hva dette innebærer?
Har ikke installert min enda så har ikke erfaring selv. Servicemann på en sentralstøvsuger høres iallefall drøyt ut så jeg tror ikke noe på det men tenkte andre kanskje vet hva dette innebærer?
www.flexit.no/Documents/Produkter/SSS/MAN_94218N.pdf
Kapittel 6.3 tar for seg displayet som sitter på 4000, jeg regner med funksjonene er lik selv om displayet er fraværende. Der omtales "indikator for service", og det beskrives servicemann og nullstilling av drifttidsteller. Det er dette jeg lurer på hva er.
På en del billig verktøy følger et ekstra børste sett med i pakken hvis det er børster er det en klønete måte å gjøre det på.
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Enheten larmar efter 800 timmar .
Det är också den beräknade driftstiden för motorn.
Service telleren i sentralstøvsugerne var kode-beskyttet med en tastekombinasjon. Støvsugeren slutter å fungere og indikerer at service må tilkalles.
Er nok den veien utviklingen går, dessverre... Produsentene finner stadig nye veier for å gjøre oss avhengig av produsenten i ettertid.
Sentralstøvsuger må kunne ventes å vare lenge så 5 år reklamasjonsrett må gjelde. Mulig Flexit vet at 4t uke er for mye så de akkurat passerer 5år før den stopper ?
Enig at dette høres svakt ut, som nevnt er min Beam Sentralstøvsuger fra '87 montert i nytt hus av forrige eier.