I det ulykken har skjedd, er det jo litt for sent. Arbeid på tak skal være tilstrekkelig sikret og her er det i utgangspunktet firmaet som har oppfølgingsansvar. Du som tiltakshaver blir kun ansvarlig ved åpenbare brudd på basale HMS prinsipper.
I det ulykken har skjedd, er det jo litt for sent. Arbeid på tak skal være tilstrekkelig sikret og her er det i utgangspunktet firmaet som har oppfølgingsansvar. Du som tiltakshaver blir kun ansvarlig ved åpenbare brudd på basale HMS prinsipper.
Se for eks http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article8523449.ece
Ja okey. men jeg går på jobb før de kommer om morgenen, og når jeg kommer hjem, er de allerede dratt,
så blir litt vanskelig å følge de gjennom dagen.
Jeg ser de har stilas, så bortsett fra de, er de fint lite jeg kan holde oppsyn med tror jeg.
brukte litt lenger tid en de hadde planlagt, men det gjør ikke noe.
samme pris som avtalt, så da er det greit:)