#41
 4,374     0
Ik 2pol min på 100A på 5m lang kurs og huset ligger midt i boligfelt?
Hadde jeg fått et slik resultat hadde jeg stusset og startet beregning på nytt.
Hva har du som utgangspunkt? Trafo eller oppgitte verdier på inntak eller måling i sikringsskap?
Dette rimer ikke.

  (trådstarter)
   #42
 79     0
Har oppgitt verdier fra everket ved inntaket ,men det kan jeg ikke gå uti fra der jo håpløst.

Men dette kan jo ikke være noe problem i utgangspunktet det er tross alt C automatsikring der fra før av .

Hvordan løse dette ?
   #43
 4,374     0
Har de oppgitt så lave verdier at du har att bare 100A 5m etter sikring? Snålt.

Jeg ville dobbeltsjekket Ik og er nesten sikker på at du ikke har noen problemer du behøver å løse.
Måling av Ik er en løsning hvis beregningen ikke rimer.
  (trådstarter)
   #45
 79     0
Får høre med bkk i morgen må være feil jeg har fått opplyst vedrørende ik verdi

Men uansett det er montert kan ikke forstå annet enn at dette er ok . Greit å ha C automatsikring til EL bilen .
  (trådstarter)
   #46
 79     0
Får høre med bkk i morgen må være feil jeg har fått opplyst

Men uansett det er montert kan ikke forstå annet enn at dette er ok . Greit å ha C automatsikring til EL bilen .

   #48
 4,243     0
Får høre med bkk i morgen må være feil jeg har fått opplyst

Men uansett det er montert kan ikke forstå annet enn at dette er ok . Greit å ha C automatsikring til EL bilen .


Tror ikke elbilen er en spesielt vanskelig last, bør vel lade helt fint på B også. De fleste moderne biler har innebygget slowstart på ladingen, ser ikke helt hvorfor man skal ha behov for treg sikring.
  (trådstarter)
   #50
 79     0
Nå er det slik at diverse EL biler krever C automatsikring sikkert montert dette av en grunn. Megging brukes for å se om anlegget er tett .vi beregner kortslutning