Sa ifra idag til firmaet elek jobber for at jeg synes det kunne vært gjort bedre . De sa jeg måtte ha fremstilt en klage der og da mens elek var der. Når jobben er gjort og oppgjøret ferdig hadde jeg liksom godtatt den utførte jobben fikk jeg foståelsen av...
De sa jeg måtte ha fremstilt en klage der og da mens elek var der. Når jobben er gjort og oppgjøret ferdig hadde jeg liksom godtatt den utførte jobben fikk jeg foståelsen av...
Såpass, ja. Får man spørre hvilket firma det var, for å vite hvem man ikke skal bruke?
Sa ifra idag til firmaet elek jobber for at jeg synes det kunne vært gjort bedre . De sa jeg måtte ha fremstilt en klage der og da mens elek var der. Når jobben er gjort og oppgjøret ferdig hadde jeg liksom godtatt den utførte jobben fikk jeg foståelsen av...
Då ville eg ha spurt om kva dei begrunner dette med. Hadde de felles synfaring med "sign-off" før du betalte? Det er jo ikkje slik at retten til å klage faller bort når jobben er betalt...
..synes ikke det er riktig å oppgi navn på firmaet,har sjekket litt opp,og tror de var uheldig med montøren hos meg,vedkommende jobber ikke der lenger...
..synes ikke det er riktig å oppgi navn på firmaet,har sjekket litt opp,og tror de var uheldig med montøren hos meg,vedkommende jobber ikke der lenger...
Viss dei ikkje maktar å ordne opp i feila denne montøren har stått for er det nok ikkje berre montøren som er problemet her.
Enig! Det er som du skriver: "de har vært uheldige med montøren"
Det er de som har ansatt slarvpeisen. Og det er de som har (burde hatt?) et renommé å ta vare på. I dette tilfellet synes det jo for hele internett at det ikke er deg som er kunden fra [Piiiip]!
Signatur
Det er ikke noe som er umulig. Det er bare en mulighet til å lære noe nytt.
Har dette firmaet en snev av seriøsitet, kommer de og retter opp dette. Det er jo heller ikke direkte god reklame for firmaet at det ser slik ut etter de har vært der. Om jeg var deg, hadde jeg ikke gitt meg på å få dette gjort ordentlig. Du har betalt for en vare/tjeneste du i mine øyne ikke har fått.
Såpass, ja. Får man spørre hvilket firma det var, for å vite hvem man ikke skal bruke?
Då ville eg ha spurt om kva dei begrunner dette med. Hadde de felles synfaring med "sign-off" før du betalte? Det er jo ikkje slik at retten til å klage faller bort når jobben er betalt...
Viss dei ikkje maktar å ordne opp i feila denne montøren har stått for er det nok ikkje berre montøren som er problemet her.
Det er de som har ansatt slarvpeisen. Og det er de som har (burde hatt?) et renommé å ta vare på. I dette tilfellet synes det jo for hele internett at det ikke er deg som er kunden fra [Piiiip]!