En liten oppdatering.jeg har sendt epost og sms, uten å ha hørt så mye som et pip fra elektrikeren. Vil ta det videre med sg først.
Synes det er utrolig frekt å utføre en jobb for nærmere kr.150.000 hos en kunde, for deretter å vise en slik holdning. Folk er åpenbart ganske forskjellige.
ja det er dårlig holdning! er selv elektrikker, og jobber i et firma med få ansatte. er det noe reklamasjon/problemer så pleier vi og dukke opp innen rimlighetens tid når kunde ringer og lurer
ta en prat med SG, de er veldig bra på reklamasjoner. det vanskelige her er vel og få en annen elektrikker til og bytte denne for deg, på garanti...
her kommer en oppdatering: elektrikeren kontaktet meg aldri. Men jeg sendte en e-post til SG. Jeg ble ringt opp etter en uke fra et elektroselskap. De kom innom, skiftet de defekte lysene, og ga meg i tilegg 2 ekstra lys, hvis det skulle oppstå et problem igjen.
Det må jeg si var service fra SG. Den opprinellige elektrikeren er det best jeg ikke sier så mye om.
Synes det er utrolig frekt å utføre en jobb for nærmere kr.150.000 hos en kunde, for deretter å vise en slik holdning. Folk er åpenbart ganske forskjellige.
er selv elektrikker, og jobber i et firma med få ansatte. er det noe reklamasjon/problemer så pleier vi og dukke opp innen rimlighetens tid når kunde ringer og lurer
ta en prat med SG, de er veldig bra på reklamasjoner.
det vanskelige her er vel og få en annen elektrikker til og bytte denne for deg, på garanti...
Det må jeg si var service fra SG. Den opprinellige elektrikeren er det best jeg ikke sier så mye om.
Siden de hadde endret design i mellomtiden så byttet de alle!
Så dette er mest sannsynlig en kjent feil fra SG sin side, god service! Og elektrikeren fikk litt ekstraarbeid når de først var innom