(trådstarter)
   #121
 1 370     Bergen     1
Handlet diverse Blå Bosch verktøy fra PROHandel.
Dro ned med bil, da jeg bor ikke langt unna.
Ringte på forhånd og ble møtt av en vennlig og imøtekommende PROHandel sjef.
Selv om det var veldig mye å gjøre ( de setter opp nytt lager i Larvik) tok han seg god tid og jeg fikk alt verktøyet jeg hadde kommet for.
Anbefales absolutt og jeg kommer til å handle der også neste gang.



Din første post her på forumet, så denne anseer jeg som at du har tilknytning til prohandel. Eller??

   #122
 5 412     Langhus     4
Sjekket brukeren den dagen posten dukket opp, men fant ingen spor som kobler brukeren til bedriften.
Et par ting som får klokkene alikevell til å ringe er måten Prohandel skrives på, og at e-postadressen (@online.no adresse) ikke gir noen spor overhodet.

Jeg definerte den som suspekt, men med kun en post vurderte jeg det dithen at dette kunne være en fornøyd kunde.

Som alltid på et forum/ sosiale medier, verdien på et innlegg er koblet mot troverdigheten til brukeren, en bruker som i første post skriver noe veldig rosende om en bedrift har særdeles lav troverdighet...
Signatur
   #123
 1     0
Jeg har sendt melding til Prohandel via hjemmeside, skrevet e-post, ringt, sendt SMS. Ikke noe svar. Noen gang. I det hele tatt. Etter gjentatte forsøk via flere kanaler.

Sjeldent jeg har SÅ lyst til å gi noen pengene mine, men nå gir jeg snart opp.

Fikk du respons fra dem? Jeg har også prøvd å komme i kontakt i en uke nå.
Har god erfaring med å handle fra dem tidligere så veldig trist hvis de nå begynner å rote nå.
   #124
 34     Bergen     0
Fikk du respons fra dem? Jeg har også prøvd å komme i kontakt i en uke nå.
Har god erfaring med å handle fra dem tidligere så veldig trist hvis de nå begynner å rote nå.

Beklager treigt svar. Jeg fikk til slutt svar fra prohandel (de henviste ikke til de mange ubesvarte meldingene de hadde fått), men det viste seg at utvalget de hadde var langt mer begrenset enn det de reklamerte med at de hadde, og det Makita-settet jeg ønsket meg hadde de ikke inne. Siden dette betydde at jeg måtte ha kjøpt enkeltutstyr for å komplettere, ville det bli langt dyrere, og jeg har derfor gått inn i tenkeboksen igjen.

Og ja, jeg har også hørt mye fint fra mange, men det er jo strengt tatt lite tillitvekkende at det vanskelig å få kontakt med dem til og med _før_ de har fått pengene mine.
   #125
 3     0
Fikk du respons fra dem? Jeg har også prøvd å komme i kontakt i en uke nå.
Har god erfaring med å handle fra dem tidligere så veldig trist hvis de nå begynner å rote nå.

Beklager treigt svar. Jeg fikk til slutt svar fra prohandel (de henviste ikke til de mange ubesvarte meldingene de hadde fått), men det viste seg at utvalget de hadde var langt mer begrenset enn det de reklamerte med at de hadde, og det Makita-settet jeg ønsket meg hadde de ikke inne. Siden dette betydde at jeg måtte ha kjøpt enkeltutstyr for å komplettere, ville det bli langt dyrere, og jeg har derfor gått inn i tenkeboksen igjen.

Og ja, jeg har også hørt mye fint fra mange, men det er jo strengt tatt lite tillitvekkende at det vanskelig å få kontakt med dem til og med _før_ de har fått pengene mine.


Fikk du tak i han på tlf? har ringt 100 ganger=0 svar.
Svarer ikke på mail og sender heller ikke varer som er bestilt.
tow
   #126
 1     0
Da har jeg også en erfaring med Prohandel:
Jeg trenger en stor sirkelsag (80mm+ sagdybde), men må ha den før helgen. De hadde Makita 5903RK liggende ute til en god pris. Jeg sendte epost og spurte, og ringte gjentatte ganger i går for å finne ut om den var på lager så jeg kunne ha den før helgen. Ikke svar på telefon, og ikke svar på epost. Ikke i dag heller, men nå er plutselig den sagen fjernet fra nettsiden.
Det blir nok en Triton fra Aurus, om de har på lager.
   #127
 1 076     1484     0
Er Prohandel fortsatt like skrale på kundebehandling ?

Jeg trenger litt småtterier, men orker ikke vente votter og vinter før jeg får svar. Da er det bedre velge noen som orker bryderiet med å ha kunder egentlig...
Signatur

   #128
 349     Vestlandet     0
En nettbutikk bør ha moderne betalingsløsninger....

Da ser det nesten ut til at Prohandel har tatt steget og aksepterer kortbetaling over nett.

Jeg bumper også denne tråden for å vise kunder i 2018 som opplever lang ventetid fra Prohandel, at firmaet har en lang historie med fornøyde kunder - og frustrerte kunder som opplever lang ventetid.
   #129
 359     Noruega     0
Fikk nettopp lever nytt Bosch sagbord og batterier fra Prohandel.
De svarer fortsatt ikke på e-post, men sendte varene første virkedag etter at bestillingen var gjort.
Således hadde jeg en positiv handleopplevelse denne gangen, men oppfordrer virkelig Prohandel til å forbedre kundeservice...