#111
 467     Stavanger     1
Min erfaring er at jeg bestilte en trekker for å skru hjulbolter i fjor tidelig høst.
Siden nettsiden så litt så som så ut og der var litt delte erfaringer her på forumet, så valgte jeg faktura fremfor kortbetaling.
Ordren ligger der ennå, mail fra meg er ikke besvart, jeg har ikke fått noe vare - heller ikke betalt eller fått faktura forsåvidt. Har sendt mail å bedt om å få kanselert ordren også, men ikke svar.

Så dårlig erfaring, eller igrunn ingen erfaring... og jeg vil ikke erfare noe mer heller fra de.

   #112
 62     Mosjøen     0
Har kjøpt en Hitachi 18v bormaskin der, levering og betaling gikk fort og greit.

Etter en stund hadde jeg en reklamasjon, og for å gjøre en lang historie kort tok det ca 8 måneder fra jeg prøvde å ta kontakt til jeg fikk den tilbake. Og da var den på toppen av alt ikke helt i orden. Gadd ikke styret med å sende den tilbake igjen.

I tillegg var dette gråimport, så hvis den hadde vært kjøpt fra et firma som bruker den norske importøren kunne jeg enkelt og greit levert den inn hos en Hitachi forhandler her jeg bor.

   #113
 467     Stavanger     0
Ja slikt er kjedelig. Og om det ikke er useriøst, så er det ihvertfall på grensen til det. Det vil jeg tillate meg å si! (Med min erfaring i baklommen.)

Merklig med det, men alt er så mye greiere om en kommuniserer og informerer...
   #114
 739     0
Første gang jeg har kjøpt noe hos prohandel. Bestilte et makita sagbord på mandag. Det ankom i dag. Posten forsinket det en dag.
   #115
 86     0
Bestilte en sirkelsag fra dem forrige tirsdag, er ikke sendt enda. Ordren blir kansellert fra min side i morgen om den ikke er sendt.
   #116
 381     Noruega     0
Jeg har forespurt om noe er lagervare, men får ikke svar.
Resultatet er at jeg kjøper et annet sted...

Mistenker Prohandel for å kun ta affære når de har lagervare og velger å overse andre forspørsler.
... eller så er han på sommerferie...
   #117
 195     Enebolig     1
Jeg har forespurt om noe er lagervare, men får ikke svar.
Resultatet er at jeg kjøper et annet sted...

Mistenker Prohandel for å kun ta affære når de har lagervare og velger å overse andre forspørsler.
... eller så er han på sommerferie...


Samme her, spurte om de hadde en Bosch kappsag inne, og evt hva som er leveringstid, men har ikke fått noe svar, sendte mail på mandag.

Bestilte hos Verktøymannen istedenfor, men viste seg at han ikke hadde den inne heller.
Ingen som vil ha pengene mine..

   #119
 1     Oslo     0
Handlet diverse Blå Bosch verktøy fra PROHandel.
Dro ned med bil, da jeg bor ikke langt unna.
Ringte på forhånd og ble møtt av en vennlig og imøtekommende PROHandel sjef.
Selv om det var veldig mye å gjøre ( de setter opp nytt lager i Larvik) tok han seg god tid og jeg fikk alt verktøyet jeg hadde kommet for.
Anbefales absolutt og jeg kommer til å handle der også neste gang.
Siste redigering: Tuesday, September 15, 2015 9:10:32 AM av Bezo
   #120
 34     Bergen     0
Jeg har sendt melding til Prohandel via hjemmeside, skrevet e-post, ringt, sendt SMS. Ikke noe svar. Noen gang. I det hele tatt. Etter gjentatte forsøk via flere kanaler.

Sjeldent jeg har SÅ lyst til å gi noen pengene mine, men nå gir jeg snart opp.