Dette er på mange måter blitt en prinsippsak for oss. Vi mener rett skal være rett - og selv om det ikke er alltid sånn at kunden har rett, så er god kundebehandling viktig i alle sammenhenger. Med det mener jeg at dette firmaet fortjener en kraftig smell, uansett hva utfallet av denne saken blir. Jeg skal gjøre mitt ytterste for at ikke flere skal måtte komme opp i den situasjonen vi er i nå. Hvor kostbart det blir å rette opp dette kan så være, for det blir ikke meg som tar den regningen uansett. Såpass sta er jeg.
Da har fristen for svar på reklamasjonsbrevet gått ut. Vi har ikke mottatt noe svar. Som forventet, egentlig. Ikke fått noen dokumentasjon på arbeidet, heller, selv om badet er "ferdig" i deres øyne.
Noen som har noe tips til hva vi kan gjøre videre? Takstmann utarbeider rapport. Forsikring og forbrukerrådet er engasjert.
Ehh.. i mitt andre firma vi har samme situasjon..men med helt ny varebil.. Nå ca 2 münd vi kan ikke bruke firma bil og politiet og så kan ikk hjelp oss.. Vi betalt 10 000kr for advokate...men til i dag vi har bare 2 vognkorts på mitt navn, men vi har ikke Toyota Proace..
Signatur
Din samarbeidspartner KASPER BYGG.
Kasper Bygg A/S er et firma med god erfaring innen bygg/anlegg, og har derfor gode referanser fra tidligere kunder. Firmaet drives av Kaspar Lidaks. Se referanse bilder og referanser i finn.no eller i hjemside kasperbygg.no Service innstillte, veldig flinke ansatte, sistematisk og korekt arbeid.
Med vennlig hilsen Kaspars Lidaks Daglig leder Kasper Bygg Kasper Bygg AS post@kasperbygg.no Tlf.92536954
Kaspar, Jeg klarer ikke helt å se relevasen mellom dårlig flisearbeid (som er temaet i denne tråden) og dine bilproblemer? Vennlist prøv å svare på temaet i tråden.
Oi, men problem er ca den samme.. Og så alt komunikasjon bare på sms..og excuses..
Signatur
Din samarbeidspartner KASPER BYGG.
Kasper Bygg A/S er et firma med god erfaring innen bygg/anlegg, og har derfor gode referanser fra tidligere kunder. Firmaet drives av Kaspar Lidaks. Se referanse bilder og referanser i finn.no eller i hjemside kasperbygg.no Service innstillte, veldig flinke ansatte, sistematisk og korekt arbeid.
Med vennlig hilsen Kaspars Lidaks Daglig leder Kasper Bygg Kasper Bygg AS post@kasperbygg.no Tlf.92536954
Noen som har noe tips til hva vi kan gjøre videre? Takstmann utarbeider rapport. Forsikring og forbrukerrådet er engasjert.
Ting.... tar.... tid....
Tekniker med verktøy.......Festool, Makita, Paslode
(gassverktøy med lav vekt), Millvaukee ....og litt til
Kasper Bygg A/S er et firma med god erfaring innen bygg/anlegg, og har derfor gode referanser fra tidligere kunder. Firmaet drives av Kaspar Lidaks.
Se referanse bilder og referanser i finn.no eller i hjemside kasperbygg.no
Service innstillte, veldig flinke ansatte, sistematisk og korekt arbeid.
Med vennlig hilsen
Kaspars Lidaks
Daglig leder
Kasper Bygg
Kasper Bygg AS
post@kasperbygg.no
Tlf.92536954
Vennlist prøv å svare på temaet i tråden.
Kasper Bygg A/S er et firma med god erfaring innen bygg/anlegg, og har derfor gode referanser fra tidligere kunder. Firmaet drives av Kaspar Lidaks.
Se referanse bilder og referanser i finn.no eller i hjemside kasperbygg.no
Service innstillte, veldig flinke ansatte, sistematisk og korekt arbeid.
Med vennlig hilsen
Kaspars Lidaks
Daglig leder
Kasper Bygg
Kasper Bygg AS
post@kasperbygg.no
Tlf.92536954