Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Forum
Siste innlegg
Finn bedrift
Nytt innhold
Tilbud
Inspirasjon
Forum
Siste innlegg
Finn bedrift
Nytt innhold
Tilbud
Inspirasjon
Logg inn
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
102 074
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Bygge nytt hus
rbk: Prosjekt hus!
utrulig dårlig med oppdateringer i det siste, men her kommer litt..
...
Bygge nytt hus
Lille Mie: Vårt byggeprosjekt - omtegnet Blink hus Bømlo
Et lite bilde av kjellerstua. Mangler gardiner og slikt da..Hva slags tapet er dette? Veldig fin! :)Det er Casadeco Riverside. Fått mye skryt av den altså! ...
Bygge nytt hus
Tingeling - Vårt hus (klassisk stil)
Mener vi betalte ca. 15000 +mva for bioclean, men dette vil nok variere alt etter hvor mange/store vinduer man har (betaler pr. kvm) og alt etter hvor gode priser man har fra sin forhandler så man må ...
Bygge nytt hus
Ingmar: Vårt murhus
jeg skal prøve så godt jeg kan og holde dere oppdatert på hva som skjer. og bilder kommer etterhvert da det er noe å ta bilder av.
Bygge nytt hus
magneutkilen: Mesterhus Ninni prosjekt
De opprinnelige planløsningstegningene dine er noe av det beste jeg har sett på forumet, så ytterligere tips ut over Biddas er neppe nødvendig, gå i gang og bygg! :)-Takk for den, det sies jo man må ...
Hvordan finne bærevegger? Hus med W-takstoler
I de 60-tallshus jeg har sett så er det naturlig med en bæring i innvendige vegger som står rett over den betongveggen du beskriver i sokkelen. ...
Bygge nytt hus
Planer om hus i nermere fremtid
Som så mange andre her, så skal vi til etterhvert å bygge hus. Vi har anskaffet oss en tomt som var i familien til kona, som vi så smått har drevet å "foredlet". Den har stått brakk i rundt ...
Isolert stål garasjeport 250x210 med motor og 2 fjernkontroller
Hei, driver sjølv og sjekker priser på dobbel garasjeport og kom over kampanjepriser på Hørmann garasjeporter/portåpnere, er noko litt dyrere enn den du har fått pris på men med tanke på kvalitet så ...
Hobbysnekkerens verksted
CmdrKeen: Enkle senger til ungene
De solgte til private før, men jeg har hørt rykter om at de ikke gjør det lenger.Prøv å oogle etter sengebeslag. Da kommer det opp mange andre som selger dem.Men jeg liker best de Tingstad selger. De ...
Garasje :Skøyte på støypt plate i garasje?
Du kan jo prøve å brekke den opp inn fra den siden du skal skjøte på. Om den er godt armert så får du jo frilagt en drøy halvmeter gammel armering som vil bli støpt inn i ny plate. Er den ikke godt ...
Bygge nytt hus
VidarF: Jotunheim variant fra BoligPartner
på tide med oppdatering eller?? å bilde?? ;)Flott hus, men hva med litt oppdateringer og bilder av det ferdige produkt?Er spendt på hvordan romfølelsen blir med 270 i takhøyde. ...
Tekniske løsninger
Flatskjerm ned fra taket
Det er mulig det finnes rimeligere heiser i markedet, men den vi valgte virker solid. Løfter opp til 100kg rett opp/ned og virker til å være en seriøs importør i Norge, som har fulgt opp meget bra de ...
Bygge nytt hus
Ny husbygger: Vårt prosjekt
Beit meg merke i det badet selv. Jeg tenker som så at det uansett hadde vært greit å slippe å gå innom soverom for å gå på badet. I tillfelle leiligheten skal leies ut, eller ved videre salg. ...
Pusse opp bad og Kjøkken
> Og hva skal jeg velge firma ut i fra? Det vil være umulig å gi noen fast pris på et slikt oppdrag, da man ikke vet noe om hvor mye skader det er og hvor omfattende jobben blir. Noen tips i så ...
Bygge nytt hus
funkisen: Huset vi bygger
Likte huset godt. Dørene oppe på terassen som er værpåkjent er de ab alu? ...
Hausken: Oppussing av stuen
Jeg har også samme Rais ovn, og er kjempefornøyd med den. 8)Pass på at du får pris inkludert glassrammen, dette da den koster like mye ovnene i en standard tilbudsavis!!! ...
Bygge nytt hus
Flow: Vi skal bygge funkis!
Regner med at dere feiret jul i nytt hus og det hadde vært fint å fått resten av bildene også slik at tråden blir "komplett"
Nybegynner skal isolere og innerede loft fra 1931
Muro Style kan monteres i sone 1 ja. Vanlige Muro vifter er ikke godkjent for sone 1. Herlig, takk ...
Fra bomberom til gutterom.
Luka må bli der den er delevis pga budsjett.
...
Hobbysnekkerens verksted
Forslag til enkelt snekkerprosjekt for barn
Glemmer ikke min start. Det var en Grønn Bosch PSB400 ledningsdrill. Fikk den på min 10 års dag. Relativt avansert drill den gangen, med avtakbar chuck som var nøkkelfri, samt at drillen hadde bits ...
Bygge nytt hus
Raksa: Vårt Funkisprosjekt
Takk igjen, for mange gode forslag. Har jo litt og velge i nå
Vi har også tenkt på på gjennomgående garderobeskap ...
Bygge nytt hus
goelgen: Nytt hus i Sandnes
Ja, vet om pålegg om bod, men det kan vel stå en vaskemaskin i en bod?Hjemmekino høres bra ut, klarte ikke å lese det ut av vedlagte tegning. Vi har selv en kombinert hjemmekino og loftstue, 7.2 ...
Bygge nytt hus
Alhan: Vårt hus
Da har vi bodd i huset i to år.Strømforbruk på disse to årene har vært 34065 kWh. Da har vi varmet 200 kvm med v/v varmepumpe og ellers brukt all den strømmen vi kan lyste. Siste året har vi og hatt ...
Bygge nytt hus
harry shopper: Bygger i NEI-kommunen Oslo
Har du startet byggingen din?Jeg står selv på terskelen til å bygge ut i Oslo. Har arkitekt og entrepenør i arbeide nå men jo mer jeg får vite jo mer deprimert blir jeg.Støyskjerm pga UTEOMRÅDET?? Jeg ...
Renovering etter brann
Stilig trapp. Men kan eg spør kor stort trapperommet er evt størrelse på trappa?
...
200
201
202
212
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
‹
›