#31
 1,519     Akershus     0
Fått fem pakker levert med postnord i høst, et sett høyttalere ble levert ved tomtegrensa to dager etter bestilling og resten til utleveringsstedet i løpet av to dager. Alt som avtalt og med melding i forkant.

  (trådstarter)
   #32
 8,022     Bærum     0

PostNord ser ut til å ha kollapset i en del områder nå i forbindelse med jula.
Jeg måtte kjøre 50 km og gjennom to bomstasjoner for å hente pakka mi på PostNord sin terminal i en annen kommune. De nektet å sende pakken til bestilt leveringssted. Begrunnelse: mottaket i min kommune var fullt. Begrunnelsen var bare bløff for å spare transport, det var ikke fullt, jeg sjekket !
(Jeg hadde betalt for transporten, krevde refusjon fra nettbutikken, og fikk gavekort)


Helt utrolig. Helt hårreisende hvordan de driver på. Både butikk og sluttkunde blir berørt.

Verktøy.no har vært helt suverene i min sak, og ordnet opp. Nå sender de altså nytt sagbord til kappsag fordi Postnord har rotet bort pakken fullstendig. Et sagbord er ikke en liten pakke som forsvinner i en krok.

Jeg bestiller stadig masse småting fra ebay/Kina som går nedi en bitteliten konvolutt. Disse kommer oftere frem enn pakkene fra Postnord.

Men klart - det er jo mye som kan skje med et sagbord på veien fra Skien til Oslo. Mye landeveisrøverier, alien abductions osv.
   #33
 237     0
Har selv også stort sett negative erfaringer med PostNord både gjennom firma og privat.
Roter mye, lite smidige og evnen til å rydde opp - når noe ikke er som det skal være, virker begrenset.
Har ved ett par anledninger sagt til leverandør at jeg ikke kan handle mer hos dem hvis de skal fortsette å bruke PostNord.

Posten/bring er stort sett mer pålitelig, men klart forbedringspotensiale der også.
   #34
 5,783     OSLO     0
postnord er bare søppel. de fleste i familien her har hatt problemer med dem. forsinkelser, ting har ikke kommet, etc etc
   #35
 1,317     Skedsmo     0
Da har min bortkomne pakke dukket opp. Nesten 3 uker forsinket.
Men det er uansett bedre enn at den aldri kom fram.
Signatur
   #37
 352     0
mitt største problem med PostNord er faktisk at idiotene enda ikke har greid å få en terminal man kan signere 1 gang for alt man henter, og ikke "5" ganger når man har samlet opp noen pakker

pwb
   #38
 2,292     Ski     0
Får en god del fra Postnord og jeg veksler mellom to utleveringssteder (begge to er Coop butikker), disse to får postnord levering fra samme terminal (Langhus). På det ene stedet er det aldri problemer og pakkene kommer raskt frem og jeg får raskt beskjed. På det andre stedet så har det vært noe problemer med at det har blitt levert en annen plass, det har tatt flere dager enn det skulle gjort osv. så lurer litt på om det er de lokale sjåførene som driter seg ut eller rett og slett butikkene som tar imot som ikke gjør jobben sin? Alle mine leveranser med Postnord så går det alltid raskt til siste terminal, det er alltid etter den at ting skjærer seg. Men ingen ting har blitt borte, det har egentlig aldri skjedd med posten, dhl, fedex, ups osv. heller.
   #39
 7,686     Bærum     0
I dag fikk jeg purring fra PostNord om å hente pakken. Jeg fikk tilbud om å bytte utleveringssted mot en ekstrakost. De skal altså ha ekstrabetalt for å levere pakken til det hentepunktet som opprinnelig sto på ordrebekreftelsen. Det må vel være toppen av dårlig kundebehandling.
  (trådstarter)
   #40
 8,022     Bærum     2
Helt utrolig. Jeg fikk "sagen" min fra PostNord i dag. Siden Verktøy.no hadde sendt nytt bord, så skulle en jo tro at jeg da snart ville sitte med sag og bord. Men nei. Det kom ingen sag. PostNord har oppgitt feil pakke som mistet, så det som kom var....bordet. Jeg sitter da altså med to sagbord. Vet ikke om jeg skal le eller grine.