#52
 2,987     Vestlandet     0
Eg trur me må starta, cozmo🙂
Signatur
  (trådstarter)
   #53
 8,022     Bærum     0
Fikk jaggu beskjed om at sagen min var kommet på lokal Joker-sjappe. Blir spennende å se om det er tilfelle når jeg drar dit senere. Kanskje jeg faktisk kan kappe en list eller to i kveld.
   #54
 5,569     0
Bestilte to rattkjelker til ungene i god tid før jul. Nå er julaften over, og vi har fortsatt kun mottatt én av dem. Så får vi se hvor lenge vi må gjemme den i garasjen før vi har en til hver. Funker dårlig å gi til den ene, mens den andre (5-åringen) kun får en historie om PostNord...
  (trådstarter)
   #55
 8,022     Bærum     0
Kan følge opp min egen historie.
Troppet opp og skulle hente sagen, etter å ha mottatt hentemelding på sms og mail. Men nei, ingen sag på butikken. Den hadde PostNord tatt med seg tilbake senere på kvelden - de påstod at de var en retur.....

Dette er rett og slett en farse av dimensjoner.
   #56
 299     Oslo     0
Skinnen til min dykksag (kjøpt som pakke) ble sendt i retur etter at jeg ikke kjørte tvers over byen for å hente. Ba staypro sende ny skinne, som faktisk kom etter kort tid og til rett sted!
Signatur
   #57
 460     Måløy     0
Postnord med levering i butikk har fungert utmerket.
Levering på døren derimot, endel knot ved siste leveranse. Varene blir liggende flere dager på lager før utkjøring, uleveringsavtale blir utsatt. Når varen/varene dukker opp leveres bare 1 av 2 kolli. Kolli nr 2 kommer med budbil dagen etter.

Litt skryt skal de ha, en meget oppegående dame på kundemottaket . Fikk purret på terminalen der varene ble liggende.

   #58
 5,111     Sørnorge     0
Så det finnes altså en oppegående dame på kundemottaket. Da finnes det jo håp, bare man ringer nok ganger
   #60
 5,111     Sørnorge     0
Man rekker å ringe endel ganger før pakkene man venter på kommer frem.