#33
 25,366     Akershus     0
Deilig å kjøre en-fase diesel. Laughing


Skal tro om det er en omskiving av «én-motordiesel ?O:)

Hørt om 4WD Citroën 2CV, «to-motorCitroën?

Dieselen kan fremdeles være aktuell for dem som synes Tesla X er uaktuell til å trekke campingvogna. 
Signatur
   #34
 5,742     0
Har 3 dieselbiler nå, skifter nå ut 2 (de eldste) av de med ein Telsa X, og den siste med ein Tesla 3 om eit års tid eller noko slikt.
Er ikkje redd for bruktbilprisen, begge er gamle og nedskrevet.
Fekk 180 000,- for ein 17 år gamal Toyota sist eg selde eit dieseldyr, og nå skal eg selge ein til av samme type, denne er 19 år, men eg vil nok savne den som trekkdyr.
Tesla X klarer nok ikkje så mange mil med 2 tonn bak, men det er såpass sjelden at eg lever med det.
   #35
 25,366     Akershus     0
Rapporter gjerne erfaringene. Selv tror jeg ikke du vil merke store forskjellen i lovlig fart og myk kjøring på flat vei.
Signatur

   #38
 7,686     Bærum     0
Deilig å kjøre en-fase diesel. Laughing


Skal tro om det er en omskiving av «én-motordiesel ?O:)

Hørt om 4WD Citroën 2CV, «to-motorCitroën?

Dieselen kan fremdeles være aktuell for dem som synes Tesla X er uaktuell til å trekke campingvogna.

En-fase siden den kun går på flytende drivstoff, og ikke gass.

Har aldri hatt campingvogn, men hengeren er i mye bruk.
   #39
 5,742     0
Alle bensin og dieselbiler går på gass, til og med knottmotoren går på gass, så det da virkelig 2 fase....

Seier utrykket forGASSER noko?
   #40
 56     Sandnes     0
Bør uansett utføres av firma som tar seg av plamlegging og gjennomføring.
3-faselading av el-bil er normalt sett meldepliktig mot e-verk pga. økt belastning, selv om du har denne kapasiteten tilgjengelig.