Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i diskusjoner
Tråder:
112,452
Tema:
Her finner du alt innen Diskusjoner
Pussing av mur i ferdigbetong - fargeforskjell
Kan få mur- og pussmørtel i alle slags farger. Kanskje ikke alle nyanser, men en god del =) ...
Elektro og belysning
Designerlamper - catarina Larsson
Vil egentlig ikke så mye med tråden annet enn å tipse de som er interessert i designlamper å klikke på lampene til Catarina larsson.Det er flere som selger disse lampene, men kan også ta direkte ...
Vanning av støpt betongplate - hvor lenge?
Fukten under plasten fordamper ikke. Vannet over plasten vil senke tempen over betongen og trukke plasten mot betongen. Forskjellen er ikke så stor.Pass på at du ikke vanner så mye at det begynner å ...
Elektro og belysning
Svakere styrke enn 10W til Insaver 150?
På E-bay ligger det sokler/ holdere G23, de koster 2,95 USD pr stk. Hvis du skal gå ned på effekten bør du sikkert bytte drosselen også.Hjertelig takk for tips. Skal ha det i bakhodet. Jeg kommer til ...
Oppussing og nybygg generelt
male dørkarmer
gjør du godt forhåndsarbeid som vasking osv er vell ikke det noe problemhar kamerat som har jobbet som maler så han skal male taket og spotkassa for meg.han er meget dyktig.får prate med han så får vi ...
Støpe bjelkesko i riktig høyde
Når mørtelen har herdet går du over hvert punkt med laser/vannvater og finner avstanden mellom bjelkesko og drager........ På dette viset slipper du å dingle og vatre opp hver enkelt ...
Vannbåren varme
Tarm TS oljefyr
Takk så langt, da går jeg for service enn sålenge
...
Elektro og belysning
Utendørs stikk på vegg
Er ikke det krav om låsbare lokk idag da? En i familien, som rehabiliterte huset sitt i fjor (eller var det i forfjor), fikk "grei beskjed" av trikkeren at det var krav om lås på lokkene på ...
Ventilasjon og inneklima
Ventilasjon i garsje
Hei er det nybygg,burde vel soppen gi utbygger krav nok mot seg til å ventilere. hvis ikke monter en vifte som drar ut ved tak og hull i veggen ned mot golv. det er en ...
Elektro og belysning
Har elektrikeren vår drukket?
I utgangspunktet skal kabelen tåle to 16A kurser så det er ikke noe problem med mindre den er forlagt på en tullete måte. Det er mere et sikkerhetsaspekt ved at en som skal arbeide på anlegget slår av ...
Bolig: Kjøp, Salg og Utleie
Problem med leietaker, hvordan gå frem
Når det gjelder strøm så kan det være en veldig god ide å ta et fast beløp hver mnd som betales inn sammen med husleie. Så ordner du bare en bok der du fører opp hvert mnd innbetalt beløp og hvilke ...
Elektro og belysning
Trekke nettverkskabel i samme rør som 230V
Det er en begrensning for hvor mange du får stappet inn i røret.... ...
Lyd, Bilde, Tele og Data
Integrert lyd og bilde system
Til mange grafikkoppgaver og codec så er en parallel arkitektur ofte optmial. En moderne GPU har opp til 512 CUDA kjerner som kan jobbe i parallel. Jeg foretrekker å utnytte disse. ...
Älvsbyhus
Älvsbyhus : Hva bør man være obs på?
Grunnen til at byggesettene er billige er rett og slett at det er valgt kjipe løsninger på det meste. Men dersom huset er tatt i bruk og det ikke er dukket opp noen skader nå de første årene så er vel ...
Bad, våtrom og rørlegger
Missfarging av fliser
Det blir spennende og høre rpt`s forklaring og hva som ellers skjer med reklamasjonen. ...
Bad, våtrom og rørlegger
Behandling av skiferfliser på bad
Megaflis pleier å være fornuftige på prisnivået, så da prøver vi denne. Steinfix'en er dyrere! ...
Bad, våtrom og rørlegger
Fall på gulv
Sett av med lekter i ytterkant av badet og så lager du lekter som skråner inn mot sluket med riktig fall. Mye arbeid men du er garantert å få til fallet. Viktig å ikke bruke for tyntflytende betong/ ...
Dør og vindu
Dørhengsel - tysk standard
Jeg har fått tak i to glassdører med lås og hengsler fra Tyskland.De skal passe inn i karm med Tysk standardmål og hengsler.I og med at jeg ikke har karmer mangler jeg den delen av hengslene som skal ...
Elektro og belysning
Trekke rør og kabler selv ved installering/fornying av elektrisk anlegg
http://www.lovdata.no/for/sf/jd/xd-19931214-1133.htmlFKE sriller krav til kompetanse for elektrofagfolk.Det stilles ulike krav i sverige enn i norge.Nek400 er "lik" for alle europeiske land. ...
Elektro og belysning
Led 12v/230v
Laveste byggehøyde vi kan tilby er 27mm, T-097 Downlight mini, sett å 6 stk 3w led.Ny modell kommer i begynnelsen av juli, T-102: ip44, ikke vinkling, ellers lik T-097. Begge modeller dimbare i hvit ...
Spiker-, Krampe- & Boltepistol
dewalt dykkertpistol
blir spennende å se hva slags pris jeg får for den ...
Bad, våtrom og rørlegger
Sarnafil som membran på bad
husk betongen må være tørr! så fukten løsner limet ...
Fuktproblem/grunnmursplast.
Du kan se på leca sin side hvilke produkt du bruker for å behandle muren. Drensrøret kan du se hvordan du monterer på Isola sin side om Platon Xtra. Litt lettere å se det der med bilder og tekst av ...
Eksteriør, tak og maling
Møre Royal: Hvor mye dyrere enn vanlig kledning?
Vi har fått priser inn på Møre Royal, det som virkelig kostet penger er profilen de har som er skråskåret. Vanvittig dyr. Men vanlig dobbelfalset var ca 2,5 gang prisen av vanlig grunnet mener jeg å ...
Bad, våtrom og rørlegger
hva kan jeg vente av flisene
det er en slags trestruktur, hadde feil vedleg først i innlegget. føler trestrukturen og er nok ikke glatt i våt tilstand. inni selve dusjsonen skal jeg ha småstein, mosaikk eller noe. har plenti ...
3414
3415
3416
4013
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›