Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,385
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Garasje og avstand
Jeg er usikker på om du har lov å bygge flere bygg på samme eiendom uten å søke, men det kan kanskje andre svare på.Derimot skal det være minst en meter mellom ...
Luftventil
Jeg har en luftventil på kjøkkenet, som står i veien for et kjøkkenskap. Lurer på å tette den til, men hvordan gjøres det? Kjøkken og stue er i samme rom og i ...
Tilbygg & Påbygg
Veien til et funksjonelt hus
Hei og tusen takk for svar. Jafo: Vi har fått tegnet om gangpartiet slik at man får et åpent rom i stedet for flere små rom slik det er nå på tegningen
Hage & Uterom
rtoevik: Miniprosjekt, Granitt kantstein
Vi driver med det same akkurat nå. Måtte du vanne? Hvor mye og ofte? ...
Hage & Uterom
Bygge ny Utebod og Terrasse.
Ble bra dette. Virkelig en forskjønning av området. ...
Listverk i og rundt krypehull i vegg - finnes produktet?
Gammelt ku-øye med stormlokk? ...
Hage & Uterom
Oppblåsbart svømmebasseng og støttemur - vektproblem?
Et sted noen lurte på hvor godt et fundament kunne tåle belastning så jeg det var nevnt en tommelfingerregel om at en belastning ofte "sprer seg" med omtrent 45 grader ...
Bygge nytt hus
nyttlivpålandet: Vi bygger Rebekka fra Overhalla
Glemte å ta med at vi får besøk av selger fra OverhallaHus mandag! Vi liker godt Rebekka moderne og Miranda moderne. ...
Renovering av hus fra 50 tallet :)
Gratulerer! Dette ser jo meget bra ut. Er selv i besittelse av "identisk" hus, disse finnes det jo hundrevis av, spesielt i Vesterålen. Mitt er restaurert uten tilbygg. Der har du ...
Tilbygg & Påbygg
Ark på laftet hus
Trefiber.com, denne tråder er 6 år gammel, fra 2009 og jeg vil anta at spørmålet ikke er relevant lengre. Vennligst ikke dra opp gamle tråder på denne måten. ...
Løvly: Oppgradering av hus fra 1961
Toalettrommet har innermål på 1,1 meter x 2,6 meter (tegningen var ikke helt presis, ser jeg), så jeg har fram til nå nektet å tro at det skulle gå an å få ...
Tilbygg & Påbygg
Tilbygg 40m2 - Pris
Anslagene 95k i materialkost og 150k i arbeidskost (ved å slå samnen de 2 svarene over) høres i sum veldig billig ut. Jeg tror det mange steder vil være umulig å få et ...
Tilbygg & Påbygg
1 dobbel stikk og 1 datakontakt i samme?
Hadde dette vært min tabbe ville jeg sterkt vurdert om det er mulig å borre et nytt ø73mm hull til boks nr 3, dersom du kan borre hullet slik at det kommer helt inntil boksen som er ...
Bygge nytt hus
Ingelin: Totalrenovering av hus fra 1880
Rent bortsett fra at dette er en gammel tråd, og TS forsvant like fortsom hun kom, og at link fra Trefiber gaia.no var en datingside og gamletrehus.no er et dypdykk i laft, så var egentlig ...
Hushovd 560 x 860 m/loft
Takk for svar.Det blir epoxy på meg også da det er med som en kampanje hos Igland nå.Blir ett 3m bredt takløft. God plass i 2.etg hos deg eller? Har du 189cm høyde?Min blir ...
Tilbygg & Påbygg
Prosjekt Furustøl - Planløsning bad
Gode ideer Bidda. Grunnen til at jeg valgte den løsninga jeg gjorde var at vann og avløp kommer fra høyre side i rommet og at det da ville blitt billigst å ha alt av vann og ...
Lydisolering
Den nye typen du tenker på er nok fibergips, og ikke branngipsen som Smarthuset linker til. Jeg har akkurat bestilt en pall med fibergips til å lydisolere en hjemmekino.Ja. Stemmer. ...
Bygge nytt hus
ceroxol: Boligdrøm ned mot Oslofjorden
Snaaaaart ferdig!Kjøkkenet er nesten oppe, mangler bare litt smådetaljer, tilkobling av hvitevarer, avtrekk, Quooker og komposittstein benkeplatene. Bildene yter ingen rettferdighet til ...
Tekniske løsninger
Vinterhage
http://www.byggebolig.no/tilbygg-pabygg/jesperkatt-sin-vinterhage-53041Her er min. :)Bygget litt annerledes, men din utfordring vil nok ligge i fall på tak. ...
Bygge nytt hus
Svømmebasseng - trenger leverandør
Hvilken leverandør bør jeg velge - og ikke velge? Andre gode tips? VI skal ha et utendørs basseng med endless-kortende i str ca 4x8, glassfiber, tror jeg. Innspill på farge? ...
Bygge nytt hus
PassivPluss: Funkis i Flekkefjord
Hei! Spennende prosjekt. Ser at dere har screens fra Nordan, kan du legge ut noen bilder fra utsiden(hvor mye de bygger ut osv), finner ingen info om screens fra Nordan på nett, alt du har å ...
Importere kjøkkeninnredning, baderomsiinredning og parkett fra øst-europa?
Hei!Vi skal pusse opp stue, kjøkken og 2 stk bad. Er det noen som har erfaring med å importere kjøkkeninnredninger, baderomsinnredninger eller parkettgulv fra øst-europa? ...
Kostandsoverslag og muligheter
Skjønner det er umulig å estimere noe iom det er så lite informasjon. Prosjektet er ikke avklart enda, for det handler om eventuell overtakelse av gård. Må jo vurdere om ...
Bygge nytt hus
Daltons vei til nytt hus Phila 195 fra Rosendal/Ultimatemarket
Fortsatt fornøyd med huset? Følgte med på bloggen for et par siden. ...
Hva oppgraderte du etter en standard leveransebeskrivelse på nøkkelferdig hus?
-tilkobling av takvatn til avløp - utruleg nok ikkje stdEn grunn til at det ikke er standard er vel at det mange steder ikke er lov. "Avløp" betyr i de fleste tilfeller ...
211
212
213
260
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›