Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,348
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Bygge nytt hus
kayl: Vi bygger nytt , egentegnet,1 etg leveranse fra Overhallahus
Sant nok, litt småplukk hadde vi regnet med. Men det syns det begynner å holde nå da, heheMen det blir bra tilslutt da..Ang møreroyal, har lest om harpiks jeg også, men er sålangt ikke det som er ...
Bygge nytt hus
martinfd: Moderne enebolig i Asker
Da har vår søknad om rammetillatelse blitt behandlet og innvilget!. Det gikk betydelig raskere en forventet, så det var en positiv overraskelse fra Asker kommune.Så nå må vi hive oss rundt og ...
Modernisering av enebolig fra 1975
Hei!Tenkte lage en tråd her inne for tips og innspill av vårt prosjekt/modernisering av vår enebolig. Overtok huset i 2012 og har pusset opp endel siden da. Eneboligen er på ca 340m2,tomten er på ...
Renovering av Småbruk Nordfjord
Hvis du skal isolere utvendig så ville jeg brukt 2 lag med 48x48 mm krysslagt eller 36x73 mm i ett av lagene. Da får du mindre kuldebroer og det blir lettere å feste spikerslagene. Vær obs på at du ...
hmmm: pusser opp kjøkken/stue i liten leilighet
Ja. synes ikke så mye om disse smale skapene, men nå kan du jo få kurver og diverse tilbehør som gjør de praktiske da.er enig angående spottene også, lurer også på og flytte de over gangsona nærmere ...
Bygge nytt hus
Eritom1981: Tom og Kristine's hus over to hele plan
Har dere kommet i gang ennå?
...
FLYTTET: Hjelp med løsning for gulvlist i stue.
Dette emnet har blitt flyttet til Interiør, Møbler og Trapp.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=58647.0 ...
FLYTTET: Fra 2-3 roms. Flytte kjøkken ut til stue
Dette emnet har blitt flyttet til Generell diskusjon om å bygge nytt og pusse opp bolig.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=58632.0 ...
Eriks oppussing av ny leilighet
Bra resultat, du er dreven!Har du noen gode tips til de internettsidene du snakker om? Hvordan følge med for å få med seg gode tilbud?Er det lov å spørre hvor i landet du holder til?Lykke til videre ...
marsin: Oppussing av bad (5,5 m2) i betongblokk
Ikke så aktiv denne tråden, men velger å legge ut noen bilder til. Halvferdige prosjekttråder er kjedelig..Fliseren har da gjort seg ferdig med gulv, og jeg har startet med plater på vegg. 7500,- ink. ...
Garasje, anneks og småhus
Dag Ragnar: Prosjekt dobbeltgarasje
Jeg har gått og lurt på det samme de siste par ukene. Blir ikke helt klok på anbefalingene og rådene som kommer rundt dette, så jeg la inn en tråd her: ...
håttentott: renovere stor enebolig på 340 kvadrat fra 70 tallet
HeiEnig i at en kan spare penger på å ta det litt over tid, hvor langt er du kommet nå da?...og ikke minst, hvordan gikk det med budsjettet?
Bygge nytt hus
Melbygg: Vårt funkisprosjekt
Noen fremgang her ;)? ...
clands: Renovering av hus fra 1913!
Får vist ikke lagt ut flere bilder jeg! Så får prøve igjen seinere! Men om dere vil se de to ferdige rommene er det bare å klikke inn på dette innlegget i bloggen min ...
Bygge nytt hus
Vegard__: 70-tallsbrakke i Røyken - MLU
Det nærmer seg... Prosjektet er ikke ferdig før garasjen er oppe. Men det vlir nok ikke før neste år. Håper jeg... finansene må på plass først. Hagen er utvidet og planert. Lokal granitt er brukt til ...
sandhaug: Gjør det selv totalrenovering av hus fra 1933 - masse bilder!
Sandhaug, nå har jeg lest igjennom hele tråden din. Jeg er mektig imponert over arbeid og mengde arbeid dere har lagt ned ;D ;D Kjøkkenet var bare nydelig
Reis oppgraderer hus og garasje fra 50-tallet
For en innsats!Ekstra stas at dette er et hus for fremtidige generasjoner og flott at det beholdes i familien.Lykke til videre med renoveringen
Hage & Uterom
emaberga81: Pizzaovn/utekjøkken
Nja, tror jeg ville gått for noe med høy tetthet for at det ikke skal bli for spinkelt (er også vanskelige å antenne) F.eks. Ask eller Eik. ...
Hobbysnekkerens verksted
tek73: Bygger arbeidsbenk
Aha ser ut som det er bare eikeplaten som er forandret, http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50202449/Se der ja. Den var ny
Hage & Uterom
FLYTTET: Sette inn vindu i kjeller.
Dette emnet har blitt flyttet til Grunnarbeider, mur og betong.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=58288.0 ...
Bygge nytt hus
Mrs7125: Sveitserinspirert hus i Trondheim
Åååh så man kan faktisk begynne arbeidet før søknaden er godkjent hvis man holder seg innenfor 1,5 meter? Supert!! Veldig greit med kjentfolk innenfor graving ja. Hittil må jeg si at inntrykket fra ...
Hobbysnekkerens verksted
Krysstel: Har du verksted trenger du benk
Kjempeflott prosjekt, vurderer noe liknende selv.Er i tidsklemma for tiden og tanken har slått meg om det ikke hadde vært rimeligere/enklere å kjøpt kjøkkenskapstammer ?Noen meninger ang dette ? ...
Tilbygg & Påbygg
FLYTTET: Ny garasje -> Maks høyde & bygge søknad?
Dette emnet har blitt flyttet til Garasje, Anneks og Uthus.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=58068.0 ...
Tilbygg & Påbygg
1: Hus i skogen: Totalrenovering av tømmerbolig fra 1857
For dere som etterspør info om fiberpuss på bad, så har jeg lagd et innlegg om dette på bloggen min :)http://husiskogen.blogspot.no/2014/07/fiberpuss-pa-bad.htmlSpør om det er behov for flere ...
Hage & Uterom
Nyland87 - Prosjekt Sjørøversandkasse
For en flott pappa du er som lager så mye fint til vesla, dette blir gøy i mange år fremover
...
219
220
221
259
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›