Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,361
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Oppussing av hus fra 67
Hei! har du noen flere bilder av byggeprosessen? og hvordan ligger du ann nå? :)har kjøpt et 60tallshus selv så er veldig interessert
Tilbygg & Påbygg
byggebyge: Terasse under bygging
Hei, sånne tigerclaws har jeg aldri sett før! Jeg har fundert på hvordan jeg kan unngå synlige skruer, så dette må jo være genialt! Ser at de selges i pakker a 90 ...
Hobbysnekkerens verksted
Hvor får jeg tak i heltre eik?
Byggmakker la inn årene i fjor her i Bergen, de har vel kun en proff avdeling igjen men kan jo forhøre meg der. Monter skal jeg forsøke og! ...
Bygge nytt hus
Ny Enebolig
Hva er finest, flatt eller skrå`? Skråtak har man i stor grad for å få vegg snø og for å gjøre det lett å legge et takbelegg som er tett nok. Da er det ikke ...
Bygge nytt hus
Størrelse vaskerom og matbod
Og vaskerom er et "must" for oss med 3 barn under 10 år.... Men da tenker jeg vi fint klarer oss med 6-7 kvadrat.... ...
finnmark4ever: Lydisolering vegg og trinnlydplater gulv
Ca ferdig!Har spekulert på hva gamle laminatgulv kan brukes til:1 stubbgulv under isolasjon, skal legge nytt gulv i kjøkken 2 gulv i spikerteltetSannsynligvis blir det brukt slik at jeg ...
Hage & Uterom
Husqvarna 545RXT vs Jonsered CC 2245
Det er sannsynligvis samme maskin bortsett fra deksler og farge. Husqvarna Group eier både Husqvarna og Jonsered hage/skogsmaskin brandene. ...
Bygge nytt hus
eileen87: Drømmehuset<3
Flott hus! Pergogolvet blir veldig fint og lunt ilag med vannbåren varme:-) ...
Nytt tak og kledning på hytte
Takutstikke må forlenges. Det er for lite slik det er i dag.Tanken er å bytte eksisterende isolasjon(hvis det er noe:p) kryssisolere med 5-10 cm til samt asfalt vindtett. blir vel grovt ...
Bygge nytt hus
Klaregjøre tomt for bygging på "fjell", pris?
Når det er tett bebyggelse rundt kan det også være svært vanskelig (og dyrt) å koble til. Det er ikke gitt at naboene tillater at du graver over deres eiendom, og/eller kobler ...
Bygge nytt hus
Modernisert Raumarheim
Har dere beholdt de opprinnelige målene for ytterveggene eller er huset endret i lenge eller bredde? ...
Hage & Uterom
lage fall fra grunnmur
Skal lage meg veranda på huset og ser at nå er det fall inn fra gårdplass og inn mot huset. ikke snakk om mye(skal sjekke med laser) men tipper det dreier seg om ca 20-40 cm.Så er ...
Tilbygg & Påbygg
Tilbygg på søyler.
Skal bygge på et hus i lengde og det står på søyler med tilhørende ståldragere.kan jeg da bare fortsette i samme "stil" på tilbygget ?Takker for svar. ...
Bygge nytt hus
MBD: Selvtegnet hus. Inspirert fra Karitinden, Vestlandshus
Meget ryddig løsning, lykke til, følger med!Tusen takk
Har tegnet på det en god stund nå, så er fornøyd med ...
Bygge nytt hus
ermesjo: Boligprosjekt - Boligpartner modell Milano
Hei! Kjørte forbi huset deres i dag. Kjempeflott hus! Vi skal også bygge Milano, og jeg lurer veldig på hva slags kledning dere har brukt? Den var veldig fin, og ga huset en mer ...
Enil27: Fra bestemors-hjem til moderne småbarnsfamilie-hjem
Hei!Da er vi straks i gang med og pusse opp bestemors hus fra 60-tallet. Under noe tidspress..Vi er beredt på MYE egeninnsats, tar ut ferie, samler venner og familie til all hjelp vi kan få. ...
Tilbygg & Påbygg
Langtidsprosjekt: Tilbygg og ny etasje på Solseth
Er det noe fremgang her eller?Skal hive meg ut på samme greia ca.Huset mitt er fra 1974 og er 95 kvm, skal opp en etg og drege den nye etasjen ut 2 meter utover de gamle veggene får å ...
Møbler & Interiør
Møblering under skråtak
Stod ovenfor en lignende problemstilling på et mindre barnerom.Fant ut at eg kunne lure vekk masse leker i større kasser, derfor lagde eg ei hylle, med 3 store skuffer under. Skråveggen ...
Bygge nytt hus
Vi bygger IEC-Hus Zara Family
Ja, det stemmer Lena123. De er fra Sotra. De har gjort en kjempejobb til nå hvertfall.Takk for det! Den har vi vært heldig med
Oppussing av enebolig fra 1870
Vil gjerne ha ca pris på oppussing av boligen min og ca tid det kommer til å ta, vil ha alt gjort av fagfolk. Mye er gjort men mye gjenstår. Dette er gjort: Skiftet drenering i nyere ...
Bygge nytt hus
Betonggulv og epoxy?
Takk for svar :)Vet du om man må behandle betongen med noe før en legger epoxy over? Er det en lang og vanskelig prosess? ...
Tilbygg & Påbygg
Hvor mye kan man bygge ut rekkehus
Jeg får heller ikke til å sende PM av noen anledning. Det står bare å ladder ...
Bygge nytt hus
Bygge nytt IEC Diana extended!
Ahh, sånn ja, det har jeg ikke tenkt på! Likte det veldig godt, men som du sier, blir kanskje utfordrende med møblering! ...
Hage & Uterom
stiandree: Skråning i front, trenger inspirasjon og råd!
På papiret er tomten min kun til topp skråning, men min far som eier resten. Har fritt spillerom til å gjøre hva jeg vil, er nok meg som ender opp med alt til slutt alikevell.
Ombygning av kjeller i hus fra 1932
Ingen fare, vi har tenkt å rive mesteparten selv - stort sett er det enten bod-vegger i tre eller bærevegger i mur. Bæreveggene skal vi gjøre minst mulig med, men der må nok ...
213
214
215
259
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›