De har ingen egenandel da dette er et annet verksted enn de som gjorde feilen i første omgang. Dette dekkes av tabbeforsikringen til det første verkstedet og er på 50 000,-
Hva tenker dere om at motoren står "åpen" ute i vær og vind? Det er byggeplass 10 meter unna og det har blåst godt. Fukt, sand og støv oppunder bilen og inn i blokka. Mulig det er å krisemaksimere, men jeg ville ikke gjort det sånn. Har vel stått der en uke eller to for alt jeg vet.
De har tenkt å bytte ventiler og vippearmer, mulig noe mer. Jeg har bedt om en komplett deleliste. Jeg har også bedt om at det tas bilder av jobben underveis. Har som nevnt tidligere ytret ønske om ny motor, men tviler på at jeg får det igjennom.
Hva tenker dere om at motoren står "åpen" ute i vær og vind? Det er byggeplass 10 meter unna og det har blåst godt. Fukt, sand og støv oppunder bilen og inn i blokka. Mulig det er å krisemaksimere, men jeg ville ikke gjort det sånn. Har vel stått der en uke eller to for alt jeg vet.
Hva jeg tenker: I samme situasjon ville jeg ha kontaktet NAF, advokat og Forbrukerombudet for for 11 - 12 uker siden (gitt at det nå er gått 14 uker..) !!! Det hadde definitivt vært en pågående sak hvor både jurist og ekspert fra NAF eller andre hadde vært på banen. Jeg ville videre garantert hatt en dialog med Jeep-importøren i Norge (Bertel O. Steen) for å få faglig støtte og ekspertise derfra. Jeg ville forlengst, via advokat, fått stoppet videre aktivitet hos de involverte, det er jo ganske tydelig at de ikke har peiling ELLER gir jamt fa... :@@. Hele historien er rett og slett utrolig ! Hvor er NAF på dette ?!
De har ingen egenandel da dette er et annet verksted enn de som gjorde feilen i første omgang. Dette dekkes av tabbeforsikringen til det første verkstedet og er på 50 000,-
men bra er det jo ikke. om den skal brukes videre. regner jo med at motor skal ut?
Hva jeg tenker:
I samme situasjon ville jeg ha kontaktet NAF, advokat og Forbrukerombudet for for 11 - 12 uker siden (gitt at det nå er gått 14 uker..) !!! Det hadde definitivt vært en pågående sak hvor både jurist og ekspert fra NAF eller andre hadde vært på banen. Jeg ville videre garantert hatt en dialog med Jeep-importøren i Norge (Bertel O. Steen) for å få faglig støtte og ekspertise derfra. Jeg ville forlengst, via advokat, fått stoppet videre aktivitet hos de involverte, det er jo ganske tydelig at de ikke har peiling ELLER gir jamt fa... :@@.
Hele historien er rett og slett utrolig !
Hvor er NAF på dette ?!