Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i diskusjoner
Tråder:
111,605
Tema:
Her finner du alt innen Diskusjoner
Bad, våtrom og rørlegger
Hjelp til fuging
Takk!!!Da skrider jeg til verket før midnatt en gang. ...
Oppussing og nybygg generelt
Hvor finner jeg innerdører m avkortet hjørne?
Det kan bestilles, du kan gjøre det selv på en standarddør - eller få snekkeren til å gjøre det. Har aldri sett dette som en standardløsning, da både vinkel og hvor mye avkappet vil variere.Dersom du ...
Hage og uterom
Pris på belegningsstein og grunnarbeid?
Hei. Har en innkjøresel på ca 120m2. Det er singel på gårdsplassen nå. Lurer på koplett pris på utskrifting av masse samt legging av stein. Noen som har konkrete eksempler på hva dere har betalt for ...
Trivselhus
Trivselshus: Noen med erfaring fra denne husprodusenten?
(tilbudet vi fikk ga en kvmpris på 16-17k)Vi hadde en prosess med Trivselhus for et par år siden, når vi var i startfasen med prosjektering av vårt prosjekt. De virket proffe, vi fikk et tilbud (huset ...
Grunnarbeid, mur og betong
Drensplater/matter på ujevn grunnmur
Deler av min grunnmur var og sånn, jeg tok meg bryet å forskale og støpe ny(rett) mur utenpå den gamle ::) ...
Eksteriør, tak og maling
Pris heising av takstein
Trodde de tok betalt pr stein jeg. ca 1kr pr stein gang på gang her ...
Bad, våtrom og rørlegger
dusjkabinett\badekar\vask på smart club??
Har de ikke bra og dårlige greier? Du får ta en titt på de enkelte produktene. ...
Hvitevarer
Er dette en bra pakke pris på hvitevarer?
Hvis du har en fot innen bransjen gir Siemens knallpris på hvitevarer. Brodern fikk -40% på en god pris for noen år siden fordi han hadde arbeidet på en el-sjappe. ...
Bormaskin & Skrumaskin
Nytt makita batteri: Hvilket skal man velge?
Jeg prøvde og få opp fraktpris til norge og dette var ikke mulig. Kontakt derfor selger og avtal beløp før du byr. På en enkel ting som et batteri kan frakten være alt fra 20$ til 100$Edit: Ser nå at ...
Tapet, farge og maling
Lei av gulnet furupanel
http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Menyer/GjorDetSelv/Undermenyer/lysnepanel1108.htmkom over denne, den viser ulike måter å gjøre det på ...
Konstruksjoner og isolering
Kondens fra lufteventil over tak
Jeg har oppdaget kondens i lufteventilhatten over tak. Her kommer blent annet luft fra vifte på badet ut. Det ser ut til at det kondenserer på undersiden av hetten over taket, med den følge at det ...
Generell kjøkkenprat
lokale kjøkkensnekkere, noen som har fått bygget av en slik? evt. fått anbud?
Hjelle snekkerverksted i Hornindal er eit lite snekkerfirma som produserer på bestillig i heiltre med 110% kvalitet inkl overflatebehandlinga leverar også med integrerte kvitevarer og prisen er ca det ...
Hvitevarer
Problemer med Siemens oppvaskmaskin
Filtret samler opp for lite så fikk problemet i overgangen slange og avløp. (Bosch)Bosch=SiemensDet er bare å skru ifrahverandre og lete. Jeg ville sjekket rotorene først. Jeg går ut i fra at du har ...
Verktøybutikker i Utlandet & Privat import
Bosch kapp- og gjærsag fra USA
> Dersom GCM10 SD er bra nok, sender toolstop denne (GCM10SD)Sender Toolstop den saga til tross for at det står "we cannot ship this product outside the UK Mainland" ?> Fekk tilbud på ...
Ventilasjon og inneklima
Gammelt hus, ny ventilasjon. Trenger noen råd.
Aggregatet står på loftet ja, Kanalene ligger i etasjeskillet, samt knevegger, så det er ikke mer en ca 30cm høydeforskjell på tilluft for loft og første etasje. Disse går derfor på samme header. ...
Elektro og belysning
Varmekabel med brudd
Ikke ved undermembran. ...
Hage og uterom
Røykfullt Lysthus?
du må vel kjøpe en pipe vifte da kanskje. ...
Tapet, farge og maling
Overflatebehandling av nytt furu panel i tak/himling
Jeg liker Tremax godt. Samme egenskaper som lut, men er mye mildere. (klorbasert)www.treol.no
...
Byggesøknad & Saksbehandling
Hjelp meg med å tolke brev fra kommune
Vi søkte for 3uker siden om å bygge levegg. I reguleringsplan står det ikke noe om dette, men levegg havner jo over bygge linja så vi søkte enkelt tiltak med disp. Kun til info: Inneholder søknaden ...
Tapet, farge og maling
Halmtapet: Inspirasjon, erfaringer og synspunkter
Om tapeten er dyr, sparer du mye tid og arbeid med grunnarbeider.Den stiftes bare rett på underlaget. Trenger hverken sparkling, grunning eller liming
Bad, våtrom og rørlegger
Rør dimensjoner, trykkproblem?
15 mm PEX er i minste laget brukt inn til samlestokker. Jeg har 18 mm PEX inn, men på varmtvanssbereder går dette over til 15 mm PEX inn og ut fra varmtvannsbereder, for så å gå videre til NESTE stokk ...
Luft-Vann Varmepumpe
Luft-Vann Varmepumpe: Vannbåren varme, vedovn og akkumulatortank
Helt enig.Jeg kjøpte mitt murhus fra '56 nå i høst. Tidligere eier har fokusert på komfort og ikke økonomi, da han ikke brydde seg om det.Varmekabler rundt om fra topp til tå. Behagelig det, men ...
Bad, våtrom og rørlegger
Oppussing av bad
De som bygde huset vi har nå hadde rørene til dusjen og vasken på badet i yttervegg, og det holdt 34 år uten å sprekke. Når vi pussa opp så la vi alt i innervegg såklart, har vel litt med at ...
Måleteknikk
Fluke IR62 termometer og testverdier Nordan N-tech, parkett og dører.
Ok, jeg har jo ikke peiling på slikt. Laseren er sikkert bare en stedsangivelse på hvor man måler? ...
Hage og uterom
Hvordan og når klippe hekken ?
Når skal hekken klippes?Vel ... først skal jeg ihvertfall måke bort snøen som falt i går. Og så må jeg måke litt snø til. Mens jeg venter på våren. Måke snø. Og forbanne snømåking. Og trøste meg med ...
3525
3526
3527
3986
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›