Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,348
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
BeReal: Garasje prosjektet vårt
Det interessante er jo også at 8m avstand gjelder uansett høyde på byggene ;D ...
Optimal bygger Garasje. 48kvm.
Veldig fornøyd med glatte dører.. Nå ser det jo fortsatt ut som en byggeplass, men når alt blir ferdig rundt også blir det nok helt topp:)Pris ja...
Bygge nytt hus
zoodels: Vårt hus
onlyone regner med du sikter til del halvvisne i tvstua 😂 den har tatt kvelden nå men du får den på plantasjen og ikea husker ikke navn men den skulle hjelpe for inneniljøet husker jeg ...
FLYTTET: Løsning på å dele opp et rom i 2? Med bilde!
Dette emnet har blitt flyttet til Arkitektur, Planløsning og Fasade.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=60809.0 ...
Tilbygg & Påbygg
Utvide et trehus fra 1933 - dyrt? mulig?
Har boareal i mitt hus på 83m2 og går helt fint for en familie på 4
...
Bygge nytt hus
MrQuiet: Nyfunkis tomannsbolig
Det er MYE penger du kan unngå å betale ekstra hvis du er nøye FØR du signerer på kontrakten. Så tunga rett i munnen og still krav. Det er dine penger og det er du som har forhandlingskortet. Prisen ...
Bygge nytt hus
Prosjekt: Oppstart til ferdigstillelse bygge bolig med utleiehybel 2014
HeiVi skal igang med å bygge en bolig på rundt 250 kvm. Av dette skal ca 40 kvm gå til garasje og ca 40 kvm til hybelleilighet. Budsjett ca 5 MNOK da er ikke tomten medregnet. Tomten er på 1,2 mål med ...
Tilbygg & Påbygg
Hvordan bygge på uten å endre stil??
Hei! Vi tenker å bygge på huset, og planlagt start er etter vinteren. Dette er et hus fra 1913 og jeg vil veldig gjerne beholde stilen til huset, eventuelt dra den enda lengre. Om vårt dilemma og mitt ...
Tilbygg & Påbygg
Tilbygg på fjellhytte
Hei,jeg har en eksisterende hytte (Blefjell, 750 moh.) og ønsker å bygge et tilbygg på rundt 30 kvm (5*6 meter). Gammel hytte og tilbygg knyttes sammen via en gang med bad. Vedlagt følger tegninger av ...
Møbler & Interiør
FLYTTET: Hel blending fo soverom?
Dette emnet har blitt flyttet til Interiør, Møbler og Trapp.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=60673.0 ...
Tilbygg & Påbygg
Takkonstruksjon på loft trenger en rimelig statiker med tiltaksklasse 2.
Kontakt en takstolprodusent, kjøper du limtreet og bjelkene prekappet gjennom dem får du helt sikkert en godkjent, dokumentert løsning inkludert.Tviler på at det vil lønne seg for deg å betale noen ...
Oppgradering av femtitallsbolig
Jepp og tro meg, det ene føre med seg det andre. Du har tenkt å bare gjøre sånn ,også MÅ du gjøre sånn osv.Så hvis du gjør det du MÅ i første omgang, men har tanken hele tiden med på at dette skal du ...
Tilbygg & Påbygg
FLYTTET: Sette vegger på takutstikk - Søknadspliktig?
Dette emnet har blitt flyttet til Byggesøknad & Saksbehandling.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=60391.0 ...
Flytte garasje nærmere hus ?
HeisannLurer litt på hva dere tenker rundt det å flytte garasjen nærmere huset og dermed også inntil kjeller og over drenering og rør inntil kjeller.Hus bygget i 1958Se bilde 1 for hvordan det er ...
Hobbysnekkerens verksted
Lage hyller av parkettbord, kantlist, profil
Om du vil ha noe som ligner listen i teak fra Biltema, så er jo det noe man kan lage selv? Alternativt kan man vel bruke en eik feielist som limes/skrues fast? ...
Tilbygg & Påbygg
Hagenissen: Tilbygg med bad, gang og nytt utgangsparti
Neste steg var selve muren. Relativt ukompliserte greier.Vi måtte også bore oss gjennom husets grunnmur for å føre avløp og pex-rør gjennom. Dette gikk smertefritt med godt utstyr og kvalifisert ...
FLYTTET: Krav til nytt kjøkken i eksisterende bolig
Dette emnet har blitt flyttet til Generell kjøkkenprat.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=60295.0 ...
Bratlin: Fra Oppussingsobjekt Til HUS
går sakte men sikkert fremmover på badet. Rir er lagt på plass og montert i boksene på badet, og rørene er bare avsluttet der samlestokkene skal monteres i kjeller. montert dusj, toalett og kran på ...
FLYTTET: Integrert isbitmaskin
Dette emnet har blitt flyttet til Hvitevarer.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=60267.0 ...
Tekniske løsninger
Takvinsj på løpekatt
Dritkult!! Nå angrer jeg på w takstoler... Hehe!Nå er det bare å glede seg til første dekkskift!! ...
Tanngarden: Kombinert oppholdsrom og kinorom
Husker ikke hvor sofaen er fra, mange år gammel. Satte den gamle ned her og kjøpte ny og større oppe😁 Angående trappetrinn og støv så ble det en åpen trapp rett og slett for å ...
Bygge nytt hus
Thale: Hjelp, vi skal bygge hus! Om å vende noe vondt til noe godt.
Tusen takk for hyggelig mottakelse! ;)På mandag settes spaden i bakken, det skal bli godt å endelig se fysiske resultater! Har lovet poden at vi skal reise opp å titte ofte, sånn at han får sett ...
Lydisolering av himling
Ganske logisk egentlig ja. Takk for svar. ...
HowTo: Totalenovering av hus fra 1964 + påbygg
Tusen takk. Endelig er stålpipen på plass, og det er fyr i jøtul fs74`n. Nå kan vinteren komme=D ...
Bygge nytt hus
FLYTTET: Kriterier for valg av arkitekt
Dette emnet har blitt flyttet til Byggeperioden - Før, Under & Etter overtagelse.http://www.byggebolig.no/index.php?topic=59916.0 ...
217
218
219
259
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›