Boligmappa.no
Hjemla.no
Toggle navigation
ByggeBolig
.no
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Aktuelt
Siste innlegg
Forum
Finn bedrift
Nytt innhold
Inspirasjon
Logg inn
Bli medlem
Diskusjoner
Alle
Bad, våtrom og rørlegger
Boligprodusenter
Byggeperioden - nytt hus
Dør og vindu
Eksteriør, tak og maling
Elektro og belysning
Energi og varme
Garasje og uthus
Grunnarbeid, mur og betong
Gulv
Hage og uterom
Interiør, møbler og trapp
Kjøkken og hvitevarer
Konstruksjoner og isolering
Lov og Rett
Oppussing og nybygg generelt
Planløsning og Fasade
Privatøkonomi
Restaurering og vedlikehold
Smarthus
Tapet, farge og maling
Ventilasjon og inneklima
Verktøy og maskiner
Prosjekter
Alle
Bygge nytt hus
Garasje, anneks og småhus
Hage & Uterom
Hobbysnekkerens verksted
Møbler & Interiør
Oppgraderinger & Oppussing
Tekniske løsninger
Tilbygg & Påbygg
Konkurranser
Alle
Avsluttede konkurranser
Pågående konkurranser
Markedsplassen
Alle
Firmainformasjon
Kjøp og Salg
Off-topic
Alle
ByggeBolig.no's Humorhjørne
Meldinger fra ByggeBolig.no
Off-Topic ChitChat
Informasjon
Alle
Brukerveiledning & Informasjon
Alle i prosjekter
Tråder:
111,366
Tema:
Her finner du alt innen Prosjekter
Tips og råd til bygging av bod
Morsomt med sånne prosjekter... Angående 1):Dersom du kan grave deg ned til fjellet kan du grave hull, fylle på med pukk og singel og sette lecablokker på toppen. Jeg gjorde dette for 3 av ...
Zimmerers garasjeprosjekt
Gleder meg uansett til å kanskje fange opp noen tips og triks til mitt eget prosjekt
...
Tilbygg & Påbygg
byggebob : Liten terassebyggeblogg
Gratulerer, det ble veldig veldig fint :) ...
Bygge nytt hus
Killerbill: IEC-HUS ZARA ROYAL blir bygd
Hei igjen ! Har fått gjort endel nå og begynner å nærme seg dato for kjøkkenlevering ! ( 30. april ) legger ved noen bilder her, ellers ligger det flere på bloggen
Møbler & Interiør
Reparere gammel klesrulle
Utvilsomt eit arbeid meir av kultur enn av økonomi. :)Flott arbeid ser det ut til - men "the proof of the pudding" osv. Ferdig resultat er vel ein stabel rulla dukar.Du ...
Rive lekehus
Denne så jo smart ut da (kjempesmal minigraver): http://www.ramirent.no/produkt/minigraver-10-tonn-kubota-u10-3-39.aspx Den tror jeg kanskje jeg skal få gjennom åpningen i gjerdet mitt. Er den ...
Toleransegrense på gulv, vegger og tak etter NS 2012
skulle kjøpt huset mitt da.. ikke en rett vinkel noen plass. men huset er fra 1935 så det er en del av sjarmen. ...
Møbler & Interiør
Vitrineskap i MDF med glassdører
Hadde bare lyst til å lage en byggetråd for et av prosjektene mine.Dette er et forholdsvis enkelt prosjekt. Vitrineskapet blir en liggende modell som skal henges på veggen over en like bred IKEA-reol ...
Tilbygg & Påbygg
Tilbygg nytt soverom - Hytte
Har bygd hytter som har soverom på under 5 kvm. Vet ikke om det er noe krav til størrelse, det er det kanskje, uten at jeg kan svare på hva det er. Men som sagt har jeg satt opp kataloghytter med ...
Hage & Uterom
SJ333: Bygging av liten markterrasse og levegg
Beis og olje vil vel ikke flasse av? Bruker man vanlig maling, så vil det slippe opp.Appropos avstiving. Hva med å banke / grave noe ned i bakken ved enden av veggen? Banker du f.eks. en metallbjelke ...
Hage & Uterom
La de små barn komme til meg, sa lekestativet...
Jo takk... ;DOg ja, de bør bli fornøyde. Tror ikke jeg vil høre så mange flere "har ingenting å leke med ute!"PELL! DEG! UT!
Mekanikeren: flere bilder av ferdig gang
her er bildene av den ferdige gangen ...
Bygger nytt vaskerom/bad i kjeller
Er det ikke et krav om 3cm fall fra dør til sluk?Men nå skal det være dusjkabinett så blir ikke så stor belastning på gulvet. Men hvordan skal jeg "måle" fallet når jeg bruker sparkelspaden? ...
Lett oppussing av hus fra 1983, via lærdom fra BB.no
Skal du pigge mer vil jeg anbefale å leie en murbrekker for f.eks en helg. Leide en på 32 kg for å fjerne en 60 cm høy ringmur med støpt plate. Brukte bare noen timer på hele greie som var 12 kvm. ...
Isolering av tak i kjeller
Hvordan er kjelleren din?Den bør være knuske-tørr før du vurderer å gjøre den om til boområde.Vanndamp som kommer fra grunnen kan skape store skader. Her er det meget viktig med god drenering langs ...
Bygge nytt hus
eriksu2: Vestlandshus Mohns topp
HeiHuset har vi kun gjort endringer opp, angående rom inndeling. Lagde loftstue større også ble det et lite soverom opp. Huset er også endret på i bredde, begge sidene har vi gjort 1m breiere ...
Tilbygg & Påbygg
Bygge ut uthus?
Jeg vet egentlig reglene, hadde vel mer lyst til å høre åssen det egentlig foregår... Men du har jo rett da... Så jeg får vel krype til korset og søke. ...
Bygge nytt hus
Erika A: Vårt nye hus :)
Bump ja :-)Har lite med tid til overs, pga mye arbeid i huset, så får ikke anledning til å legge ut bilder underveis.Men nermer seg innflytning, ca en mnd til
Bygge nytt hus
Blogg om byggeprosess av Blink Huset Vang
Eg har byrja å skriva blogg om vår byggeprosess av blinkhuset Vang. Eg har sjølv leita etter liknande bloggar, og informasjon om dette huset, uten å lukkast. Håpar bloggen min kan verta til hjelp og ...
Bygge nytt hus
Geirka - Vi bygger på Rennesøy - Ro i sjela
Å... Så nydelig det ble
Gratulerer så masse med hus og familieforøkelsen !! ...
Bygge nytt hus
Conan bygger hus
Legger ved tegningene ...
Bygge nytt hus
Nytt hus - Variant skagen 120 fra systemhus
Da har jeg fått tatt bilder isoleringen i hovedetasje og på loftet.Det som legges hos oss er Rockwool både i tak og i veggene. Det vil også bli lagt 15 cm rockwool i etasjeskillene, både for lyd- og ...
Tilbygg & Påbygg
Hjemmelaget limtre
Legger inn spørsmålet i denne tråden i stedet for å starte en ny... Hvorfor i alle dager gjør du det egentlig? ...
Modernisering og oppussing av enebolig fra '67
Gulvleggingen har gått helt fint! :)Ble litt lite tid til oppdateringer i helgen, siden jeg gassa på! Og, selvfølgelig, familiemiddag og litt sånt tok tid.Tenkte å laste opp et par bedre bilder fra ...
oppussing av gang fra gulv til tak
ja jeg liker ikke takess jeg heller.. dette er folierte mdf panel plater. kan legges med nullfuge eller 1cm fuge.kjøpt på bauhaus. logoclic heter det. ble fint synes jeg . kommer flere bilder snart. ...
234
235
236
259
Henter innhold
Logg på ByggeBolig
med ditt sosiale nettverk
google
facebook
eller
Husk meg
Logg inn
Opprett ny bruker
Glemt passord?
Bli medlem
Opprett bruker
Husk meg
Jeg godtar
betingelsene i avtalen
Opprett bruker
Gå til forsiden
Avbryt
Glemt passord
Opprett nytt passord
Du vil få tilsendt en epost med link for å sette nytt passord.
Eposten vil være gyldig i 30 minutter.
Avbryt
SEND E-POST BEKREFTELSE
En bekreftelses e-post vil bli sendt til din e-postadresse
SEND
‹
›